9 Haziran 2009 Salı

bir küçük kız çocuğu..

sıkıntıdan ölünebiliyosa eğer sanırım bunu başarabilen biri olucam az sonra..daraldım..dakikalar geçmiyo..yapıcak hiçbişi bulamıyorum..aşık olduğum öküzün sayesinde monologların ustası oldum..kendim söylüyorum kendim cevaplıyorum..kendim yazıyorum kendim oynuyorum..pişmanlık çanlarının sesi geliyo uzak diyarlardan..zar zar çalıyolar kulağımın dibinde..erkekler gerçekten bişeyi yapmak için yapıyolar..en ufak bi his parçacığı yoktu söylediklerinde..en ufak bi gerçeklik yoktu yaptıklarında..kendine küçücük bi senaryo uydurdu..oynadı..zamanı doldurdu ve bitti..mutlu son bekleyen bendeniz mankafalı yine devasa bi hayalkırıklığı girdabında kayboldu..

o zaman bu öküz için son bişi yapıyorum ve vaktinde bana gönderdiği şarkıyı onun için çalıyorum..ben sadece bir tatlı huzur almaya gelmiştim sana be adam..