21 Temmuz 2009 Salı

farewell..

ruhumundan damlayan kan kurudu..çok acıttı yaralarım, çok kanadı ama bitti..çok özledim seni..çok düşündüm..bir sürü yıldız kaydırdım senin için geceleri..her kayan yıldız için bi damla gözyaşı akıttım yüreğimde kalan izlerinin sancısıyla, sana rağmen..

çok kanattın beni, ruhumu yırttın dışarı çıkarken..belki bi gün floransa'ya taşınırdık seninle..ya da belki prag'a..ben hayal kurardım, sen bana gülerdin..ben artık hayal de kuramıyorum..ben artık aşık olamıyorum..ben artık özleyemiyorum..


onun için ağlayamadığım gün bitmiş demektir diyodum hep..yüzünü unutmak zor ama, bigün sesinin rengini unutucam diyodum..ben artık senin için ağlayamıyorum genç adam..sesini hatırlamaya çalışıyorum ama olmuyo..

başladım yırttığın yerleri yamamaya..zor oluyo ama çabalıyorum..pes edicek gibi oluyorum , söylediklerin geliyo aklıma daha sağlam dikiyorum..eskisinden daha sağlam olucak ruhum..sana inat..belki daha çok kendime inat..


yazdım..okursan gül diye..



yazarken, old boy- farewell my lovely..