21 Nisan 2010 Çarşamba

yarım kollu atletin engellediği aşk için isyan eder bu yürek..

kuşların cıvıldadığı, aşıkların elele dolandığı, heryerin rengarenklendiği şu güzel nisan gününde ben salya sümük ateşli mateşli bi gribe tutulmuş durumdayım..burun kenarlarım kauçuk kıvamını çoktan aldı bile..hayır anlamadığım şey bu kadar sümük nerden çıkıyo arkadaş..sümük üreten dokumu aldırmak istiyorum..

okula gitmek için giyindim ayakkabıya kadar..sonraa "öff yeeaa ne gitçem zaten hastayım,ya mendile ulaşamadan hapşurursam rezil olurum..zaten bu halde ders mers almaz kafam" diye vazgeçirdim kendimi..ve bunu sabah 9 ve öğlen 12 olmak üzere iki kere yaptım..nasıl bi meretmişsin sen a grip..can grip canan grip..kaşları keman sevgisi yaman grip..sevme ulan artık beni..

neyse sevgli okuyan..ben de dedim ki madem evdeyim en gereksiz işlerle uğraşıyım..mynet in falan galerilerine girip lady gaga rihanna biraz da bikinili hatun fotoğrafı baktım..hep fotoşop ama ben sana söliyim..öyle kadın mı olur?! sonra az şarkı indiriyim de canım sıkıldımıydı dinlerim dedim..öyle 80ler 90lar bişeyler indirdim..sonra en sevdiğim 4 tanesine karar verdim..işte farilya nın en sevdiği eskisel dans etmelik şarkılar,


mr.president - coco jambo

alphaville - big in japan
ace of base - all that she wants
the human league - dont you want me


ben bugün hep bunları dinliycem..arada da mynet in hürriyetin galerilerine bakıcam..bütün erkeklerin biraz emrah, bütün kadınlarınsa bi parça seren serengil olduğu bi dünya da yaşamak istiyorum..

bak güllüme ne de güzel yakışmış leoparlı gibi kazağı..gül cemaline kurban olduğum..söyle de abilerin ablaların duysun ne güzel söylediğini..

*ceren'e :)