28 Ocak 2009 Çarşamba

artık yemek yapmayın nolur yalvarıyorum!!

kendimi zor kurtardım az önce televizyonun başından..garip bi çekim alanı var.bi kere oturup seyretmeye başlayınca insan kolay kolay kalkamıyo..üniversite karşısındaki çay bahçesinde ders sonrası laflamaya,ders çalışmaya gelmiş yaklaşık onbeş gencin kitlenmiş bi şekilde bu programı seyrettiğine şahidim..hem de çıt çıkmadan.. "çok killer bi yemek oldu" diyen arkadaşa selam ederim ayrıca..ben program boyunca insan gözünün algılayamıcağı bi frekansta hipnoz edici bişeyler yapıldığını falan düşünüyorum..yani bi yandan adam domates kesiyo falan aynı zamanda kenarda köşede bi kadın oturmuş "evet biliyosun saçma olduğunu ama seyretmeye devam ediceksin,evet böyle mutlusun merak ediyosun bakalım toygar bey nası yumurta çırpıcak hede hödö.."falan diye fısıldıyo.çıplak gözle görülmüyo ama beynin en ucra köşesine işliyo bu kadın..yoksa başka hiç bi açıklaması olamaz bu çekim alanın..amaç belli sonuç belli..adam yemek yapıcak bu sırada ne idüğü belirsiz bi dış ses tarafından yeri gelicek azarlanıcak yeri gelicek yerin dibine sokulucak..akşam olucak öteki adamlar gelicek ağzını gözünü büzerek " hiç beğenmedim..","bu salataya balzamik olmuş mu şimdi azizim.." falan diye adamı itin bilmemneresine sokup sokup çıkarıcak..bi kere inandırıcı diil..sokakta görsen en az üç leşi var hiç yoktan bi içeri girip çıkmıştır diyceğin zebellah gibi adam oturmuş oraya, gelen eleştirilere "ehem olabilir tabi ama ben bu çorbayı misafirlerime hep böle yaparım.."falan diyo..nerde kaldı senin ağır abiliğin nerde kaldı senin kalıbın be adam..insan en azından bi çatal kaşık fırlatır..hiçbişi yapamasa kalk git ağzını burnunu kırmıyim der..gerçi o da başkasına gidince ağzını gözünü yamultmuştu..marine falan diyodu..belki de kamera etkisidir kim bilir..bi de bu yemek yapalım yiyelim olayının farklı bi versiyonu çıktı "tadında aşk var!!"..bi kere izledim ama anlayamadım mevzunun ne olduğunu..yemekten sonra sevişiyolar mı..ya da belki de en güzel yemek yapan kadınla erkek evleniyodur..

yalvarıyorum artık size yemek yapmayın nolur..bırakın kitap okuyalım,film izleyelim,ders çalışalım ya da hiç bişi yapmassak boş boş duvara bakalım ama lütfen artık yemek yapmayın..yazık değil mi bu gençlere..

ps: fotoğraftaki kadın "yemekteyiz funda"..hayata hep böyle küçük tebessümlerle bak funda..yolun açık olsun..