28 Ocak 2009 Çarşamba

totally stuck..

ne güzel kelimesin sen stuck..yapışmış, sıkışmış, takılmış, apışıp kalmış.. ne kadar da güzel anlatırsın halimi..nası güzel anlarsın dertden de betimlersin beni..can dostmuşsun sen meğerse stuck..melankoliden çıkıp da geyik çevirmek istesem bile kullanabilirim belki seni.. " canıma stuck etti.." gibi mesela ama hayvanlığın gereği olmadığı için böyle bişey yapmam sana, canım dediğimi sırtından vurmam stuck..aleme madara sohbet ortamına salata etmem seni stuck..cansın stuck aşksın stuck..

resmen sıkıştım kaldım ben..ne yapsak ne etsek de kurtarsak beni sıkıştığım yerden..bu aslında farklı bi sıkışma..stuck ı severim ama sıkışmak da değil aslında..yani belki yan etkisi sıkışmak ama kendisi farklı bişey hissiyatımın. hani böyle çırpındıkça batmak gibi..kaş yaparken göz çıkarmak gibi..sıçtıkça sıvamak gibi..

kek yaparken de oluyo aynısı bana.ne zaman böyle uğraşsam, özene bezene kek yapmaya kalksam ya kabarmıyo ya yanıyo ya da son denemedeki gibi vırc yağ oluyo..mutlaka başına bişeyler geliyo..lezzet topağı olması gereken kek birden acımasız bi ömür törpüsüne dönüşüyo.hele bi de o yapılan kekle birilerini etkilemeye çalışıyosam ( anne,arkadaş ya da kimi zaman aşk pıtırcığı..) iyice boka sarıyo kendini ve beni ultrasonik bi kekyapardan, tırt çömez bi kekyapamaza çeviriyo bitanelerimin gözünde..halbuse ben ne kadar uğraşıyorum onun için..herbişeyini ölçe biçe koyuyorum..içine yumurta kabuğu kaçmasın diye yumurtanın kırılıcak yerini bıçakla çıt çıt diye belirliyorum..unu elemeden koymuyorum içinde yabancı madde olmasın diye..çırpıyorum çırpıyorum tamamen homojen olduğuna emin olmadan asla kalıba dökmüyorum..haa bu arada kalıbı yağlıyorum ki kolayca çıkıversin şekli şemali bozulmasın,tipi kaymasın..fırını da ayarlıyorum 180 den bi pıt yukarı atmıyorum sıcaklık ölçeri...atıyorum fırına..sürekli gözlemdeyim..bi annenin çocuğunun büyümesini izlediği gibi izliyorum kekimi..sonra her annenin bazen çocuğundan sıkılması gibi sıkılıyorum başı boş bırakıyorum canımın yarısını 180 derecede..belki de bu mevzuya takıyo kafasını kendince intikam alıyo benden kek..çlink sesini duyunca hatırlıyorum koşuyorum başına..ve hayal kırıklığı..bi kenarı yanmış ortadan pörtlemiş ama içi pişmemiş kekimsi bi organizma duruyo karşımda..olmuyo işte keke ne kadar değer verirsen o kadar ağzına sıçıyo adamın..kek dediğin riyakar, kek dediğin halden anlamaz, kek dediğin iyi gün dostu..

o zaman bütün kekler erkektir diyebilir miyiz? bence mantıklı..