3 Ağustos 2009 Pazartesi

bu kaçıncı baltacı..

haydi bakalım vatana millete hayırlı uğurlu olsun..biricik arap şeyhi ve güzel eşi çariçe bilmem kaçıncı katherina yurdumuza teşrif ediceklermiş..aman ne güzel..bu şirin çifte güzel bi tatil diliyor, onlar adına ne kadar mutlu olduğumu belirtmeden de geçemiyorum..böyle de iyi niyetli bi insanım işte ben..evet ben buyum..

ps: bu aralar herşeyden fena sıkılmış daralmış,bunalmış haldeyim, hiçbişi yapasım yok..bi süre öyle mal mal durucam sanırım..sizleri ( burdan beni okuyan milyonlarca hayranıma sesleniyorum..) bir süre muhteşem ötesi yazılarımdan mahrum bırakıcam..

ve uzun zamandır yoğun bi ego patlaması yaşayan farilya dört bi yandan yediği kazıklarla kendine gelir ve kıçın kıçın uzaklaşır buralardan..yandaki fotoğrafı da hüzünlü gibi diye koydum..dikenli teller hapsolmuş ruhumu temsil ediyo gibi sanki..belki de malak bi fotoğraftır..bilmiyorum artık..bakın işte benim o..öperim canlarım, kalın salıcakla..

günler sonla gelen edit: bu süpersonik sanatsal fotoğraf hezalımın elinden çıkma..kendisine sonsuz öpücükler..