28 Ağustos 2009 Cuma

ekonomist geldi hanıım!!..

cari açık der, sıcak para der, net reel faiz der..garip bi üslubu vardır..sert gibi ama içten gibi de..kimisi gıcık olur kanal değiştirir kimi de benim gibi ağzı bi karış açık hayran hayran dinler..dirseğini masaya dayar karşısındakinin suratına gözlüğünün üstünden bakar sen kimsin ulan ben konuşuyorum burda der gibi,çatır çatır sıralar cümleleri..yiyosa çürütücek bişi demeye kalk minnacık boyuyla adama dalar mazallah..ben hastasıyım meliha okur'un..ama bi afalladım az önce..

millet para harcasın,ekonomi canlansın,çark dönsün konseptli bi reklam izledim..önce bi tanıyamadım oynayan kadını ama ses yabancı gelmedi..çiçek satan bi teyze ama baya da konuşuyo "gül alın gülcü para bulsun gülü eken para bulsun" falan diyo tam hatırlayamadım..buraya kadar herşey tamam..ekonominin piri olmuş meliha abla mesaj içeren bi konuşma yapıyo..bu da mantıklı..o derse kitle daha kolay benimser başlatılmaya çalışılan hareketi hesabı..ama reklamdaki arka ses adamı da bişiler dedikten sonra meliha okura dönüyoruz ve "abe çiçeklerim var çiçek alın güllerimden alın" tarzı bişiler dediğini görüyoruz..


burdan sonra bi kaldım..çiçek satmaya da satana da lafım yok..hatta istanbulun rengi onlar iyi ki varlar ama keşke onu demeseydi meliha orda..abe demeseydi bari..


minnacık aklımla bunları düşündüm işte az önce..