25 Ağustos 2009 Salı

içimde minik bi limon ağacı..

ay bi mutluyum böyle..iç kısmım pır pır oldu yine..diyorum ya ben aşk insanıyım diye aynen öyleyim işte..çiçekler böcekler hepsi benim için..hayat bana güzelmiş meğerse..ne boğucam kendimi gereksiz melankolilerle,aptal salak saplantılarla di mi ama !?..hastalıklı takıntılarıma elveda dedim..sevdicek bi adam dedi ki bana "sen şu hayata bi doğru dürüst bakamadın ya neslihan ona yanıyorum!" haklısın bitanecim ben beceremedim o dediğini yapmayı bunca zamandır..ama artık zamanıdır derim..hayır hayır gönül dostlarım, blog yoldaşlarım umutsuz aciz kadının ben güçlüyüm tiradı diil bu yazdıklarım..kıpır kıpır olmuş ruhumun kelimelere yansıması sadece..hüzünler başıma vurdu yine diye dolanmak son derece sıkıcıymış hem..bütün hayatım boyunca hep bana yalan söyleyenler olucak..inanıcam bazen, bazen de inanmış gibi yapıcam..beni üzenler olucak gülücem geçicem rahvan gitsin hesabı..hayallerimi kırıcaklar ben yine kurucam..çünkü ben varım ve olmaya devam edicem..gözyaşları ve hayal kırıklıklarıyla değil kahkahalarla büyücem..

şimdi de hep beraber bu neşe dolu şarkıyı dinleyelim salak salak sırıtalım kendimize ve bi parçacık mutluluk dolsun içimize..haydi bakalım alkıışşş..

ps:bu da ruhaniyetimle ilgili son yazımdır gönül çelenler..daha eğlencelik olanlar geldi gelicek..