15 Nisan 2012 Pazar

çok ciddiye almayacaksın arkadaş. erkeklerde böyle bir sendrom var. çok ciddiye alınınca kendini hint kumaşı sanma sendromu. tedavisi yok. XY de ki Y geniyle geçiyo ve emin olun garanti geçiyo. geçmemiş olanına rastlamadım desem yeri. insan çokça şarap içince hiç durakmsamadan yazabiliyor. hiç duraksamadan yazmak önemli. işte tam da o zaman, yazmak istediklerini yazabilir insan. halbuki nedir arkadaş, nedir? halini soran insana iki kelam etmek ne kadar zordur? yazsan ne olur da, yazmaktan gocunursun? taktı bu kız bana mı dersin? taktım arkadaş taktım. var mı? bak ne çok soru ne çok soru işareti var. soru işaretleri iyi değildir. ama çok açık olmak da karşındakini üzebilir. ben senin içindekini biliyorum arkadaş, üzme kendini. yorma kendini. sadece muhabbet et. senden fazlası istenmiyo zaten. yoksa sen kimsin ki senden fazlası istensin ve istenebilme ihtimali düşünülsün. yok daha neler.

saçını kızıla boyadıktan sonra duş alırken kendini bathory gibi hisseden tüm kadınlara kadeh kaldırıyorum.