4 Mayıs 2009 Pazartesi

13, onüç, 10üç, on3, 13

bugün hayatımın milyonuncu diyetine başlıyorum..bu seferkine diyet değil savaş adını veriyorum..obezite hastalığının pençesinde kıvranıyorum resmen..kurtulmam gereken 13 kilo olduğuna karar verdim..ve bu sefer gidicekler..belki böyle kamuya açınca daha bi gaza gelirim..makarna ekmek falan dert diil zaten çok sevmem ama tatlı tuzaklarına dikkat etmeliyim..en küçük drajeden en kompleks (profiterol liste başı..) olanına kadar uzak durmalıyım..hatta yiyenden de soğumalıyım nefret etmeliyim, yanımda barındırmamalıyım..zaten benim ruhumda kocaman bi Zeyna var..onu harekete geçirsem olucak bu iş ama hatun nereye gittiyse yoktu bayadır ortada..sanırım bu sabah geri döndü..hatta tartıdaki rakamları görünce kesin dönüş yaptı..

haydi bakalım farilyacık gazan mübarek olsun..tez elden kurtul şu 13 ten..
ps: ilgili resim ararken karşıma çıkan onlarca taş hatun..siz zaten hep öyleydiniz..giy kıçına beyaz taytı, sar beline mezurayı, sonra ben bu zıkkımı kullandım marul falan yedim böyle oldum..yok yaa..size tepkiliyim hiiç birinizin resmini kullanmıcam muhteşem ötesi bloğumda..