17 Mayıs 2009 Pazar

and the winner is..


bir yurovizyon daha bitmiş oldu böylelikle..hakeden kazandı mı bilmem ama benim istediğim ülke kazandı.." aa neden öyle diyosun ama farilya, sen bi türksün, türkiye kazanmalıydı demelisin.." hayır ben demiyorum öyle bişey..çünkü hadise yarı finalde kötüydü..sesini duymadık bile..finaldeyse kötünün iyisiydi..olmuyo artık hadi bakalım iki aşklı meşkli söz yazalım üstüne oynamalı müzik koyalım elin ecnebisi iki göbek atsın coşsunla..dansta senkron yoktu, taklaların padişahı yeşilli oğlumuz çok da farklı bişi yapmadı..daha bi ton şey..ben sevmedim hadiseyi..aldığı puanı öpsün başına koysun derim..

şimdi geliyim birinci olan norveçli fındığıma..alexander rybak..o nası bi şirinliktir, o nası bi sevimliliktir hem o nası güçlü bi sestir..insanın "bırak peri kızın oluyim beraber yazalım o masalı" diyesi geliyo..şarkının sözleri en azından bişey anlatmaya çalışıyo..keman kısmı fıngır fıngır insanın iç kısmına doluyo..ayrıca arkada üç tane amca var ki onlara helal olsun..neler yaptılar öyle..bi yorul arkadaş bi kesil..bi hareketi de biriniz geç yapsın..geleneksel bi dans falan heralde..muhteşemlerdi..ben helal olsun dedim..bi de kazandığını öğrendikten sonra bi sevinmesi bi heycanlaması var ki fındığımın nası güzel..

ha bi de malta var ki apayrı bi mevzu..hatun üçüncüye katılıyomuş..başka şarkıcı mı yoktur nedir?! malum malta küçük ülke..

yurovizyon en büyük dert diil tabi ama eğlencelik, çerezlik iyi gidiyo sene de bi defa..hem böylelikle tescillendiği üzere binlerce insanı coşturmak için göbekleri ve memeleri gözükmeyen 4 tane pantolonlu adam da yetebiliyomuş..değil mi güzel ülkem?!