4 Haziran 2010 Cuma

merhaba ben farilya, nasıl yardımcı olabilirim ?

dün tüm gün sokaklardaydım.. kah gerekli evraksal işleri halletmek için olsun, kah arkadaşla iki lafın belini kırmak için olsun dolandım da dolandım.. sanırım güneş beynime geçti.. geçmedi adeta işledi..bi mide bulantısı, bi halsizlik zor attım kendimi eve.. ama ne kadar sefil halde olursam olayım asla kapanmayan algım yine performansının doruklarındaydı..

mağazanın tekindeyim, bakınıyorum öyle.. kadının biri telefonla konuşuyo.. meğersem yıllardır türlü bankaların, telefon şebekelerinin ve çağrı merkezine sahip olabilicecek tüm kuruluşların çağrı merkezinin kraliçesi o kadınmış..ses tonu, konuşma tarzı, soluksuz kurduğu cümleler ve bu cümlelerden sonra verdiği esler..herşeyiyle ete kemiğe bürünmüş bi çağrı merkezi kadınıydı.. şimdi tam anlatamadım gerçi.. kelimelerin kifayetsiz kaldığı andayım..

bugün hayatımda ilk kez adliyeye gidicem.. sabıka kaydı almaya çalışıcam.. umarım hemen alınabilen bişeydir.. yoksa çok moralim bozulucak gibi..


evden çıkmadan az dinliyim de neşem yerine gelsin..amaan avare hayat :)