21 Haziran 2010 Pazartesi

müge'yi tanıyosam, çıkarır cebinden verir o parayı..

evden çıkıcam, az daha oyalanıyim de okulda sap gibi dolanmıyim dedim.. dünyadaki en şahane program olan "müge anlı'yla tatlı sert" i izliyorum.. kadının teki çıkmış, "şu şu adam beni internette evlenicem diye kandırdı, dokuzbin liramı da iç etti.." diye dert yanıyo.. bi de milletten medet umuyo.. bu kadın bankacı.. senetin bişeyin var mı diyo rahmi.. hayır, elden verdim diyo.. neden verdim kızım, sen okumuş bilinçli birisin diyo arif.. güvendim diyo.. bi de üstüne atar yapıyo arif'e.. gerçi ağzının payını aldı oturdu aşşaya..

yaşadığımız bugünde kadınlar evlenme vaadiyle hala dolandırılabiliyolarsa, paralarını hiç tanımadıkları heriflere çarptırabiliyolarsa vay anasını demekten başka çare yoktur.. ha sevgilindir, eşindir güvenirsin (!) verirsin adama, o da gider ruslarla yer.. bu adamın kendi özşerefsizliğidir, ki o konumda mağdursun.. ama sen iki günde tanıdığın, bi de üstüne internetten tanıdığın adama para kaptırıyosan, e be kızım salak değil de nesin ?!