20 Şubat 2009 Cuma

mal ettin beni edward!!!

en son 14 15 yaş civarlarında fantastik karaktere aşık olmuştum..cumartesi akşamları sekizle dokuz arası iptaldim..çılgınlar gibi "Angel " izliyodum çünkü.. buffy ye gıcık oluyodum..çünkü sevenin halinden sevenler anlardı..odamda boy boy posterleri vardı canımın içinin..dizideki repliklerin bile ezberlemiştim..spike vardı bi de ama benim muhteşem yakışıklı karizmatik güçlü ama aynı zamanda da nasıl oluyosa komik vampirim angel (david boreanaz) ın eline su dökemezdi..bi kere sarışındı..daha yarışa başlamadan kaybetmişti gözümde..sonra noldu..dizi bitti ben büyüdüm falan filan unuttum gitti..

Aradan yıllar geçti ( takribi 6 yıl falan) ve tarih kendini tekrarladı..ben büyük bi hata yapıp Twilight denen ömür törpüsü filmi izledim..izlemekle kalmadım serinin ilk iki kitabını okudum (new moon da edward uzun süre gözlerden uzaktı, isyankardı..ha geldi ha gelicek diye diye yaklaşık 250 sayfa mal jacobla doyumsuz uyuz pis bellayı okudum..hayır bellayı kıskanmıyorum..stephenie sana da bozuğum bundan dolayı..)..sonra kesmedi filmi iki defa daha seyrettim..ve sonuç olarak modern zaman vampiri edward cullen a aşık oldum..aşık olmayı geçtim mal etti beni edward..resmen hayatı sorgulattı..


ama aşık olunmucak gibi diil arkadaş..adam mükemmelliğin sınırlarında dolanıyo resmen..burda ne kadar anlatırsam anlatıyım tamamen tasvir etmiş olamam..izlenilmesi ve daha da önemlisi okunması gerekiyo..ama genel hat itibariyle basit bi edward cullen tanımı yaparsak durum şöyledir; karizmatik, yetenekli (düşünce okuyo, piyano falan çalıyo..), güçlü, hızlı, yakışıklı, ultrasonik romantik, düşünceli, her daim misler gibi kokan, doğumgününde araba hediye edebilicek kadar çılgın ( parayı mezara götürücek diil ya tabi adam vampir) sevdiceğini ölümüne sahiplenen, delikanlı ama aynı zamanda bakış açısı olan, bu zamana kadarki tüm vampir klişelerinden uzak aşık olunası vampir..ideal erkek insanının vampirize edilmiş hali diyebiliriz aslında..çıta yükseltici standart dağıtıcı yaratık..robert cım da öle alttan bakışlarlan çarpık yandan gülüşlerlen olaya ayrı bi renk katmış tadından yenmez olmuş..

evet 21 yaşa merdiven dayadım ama olmayan bi roman karakterine aşığım..evet ben buyum..alkış alkış..

ps: ceren SU zebun' a beni bu çıkılmaz yola soktuğu için teşekkür mü etsem yoksa yarın gidip ağzını gözünü dağıtsam mı hiç bilemiyorum??!!
dinlenesi: blue foundation-eye on fire..
sia-breathe me..