17 Şubat 2009 Salı

nekibuhiçbilemedim..

bu seneki beşinci gribimi de yendim..ama bu seferki en kötüsüydü ateş, baş ağrısı falan derken baya baya aldı başını gitti..ilaç almaya karşıyım diğer dört taneyi su, portakal suyu, çorba falan gibi gripsavarlarla geçirdim ama bu çok daha ölümcüldü sanki..mecbur kaldım kimyasala..ben ne güzel şeyler yazıcaktım..unuttum mu ne??!!



deniyorum.yazmayı denicem işte durmıcam kim okuyo ki zaten kimse okumuyo bi iki arkadaşa söyledim onlar arada bakıyolardır zaten uzun zamandır kafalarını yemedim onlarda unutmuştur.bu da demek oluyo ki kimse okumuyo..neden tribe girdim ki ben neden kimse okumuyo diye?! okusunlar mı istiyorum acaba..yo istemiyorum gibi de ama belki de okusunlar isityorum böyle çok meşhur oluyim kulaktan kulağa dolanayım aman tanrım neslihan mı kesinlikle her akşam bi göz atıyorum yeni postları var mı diye..muhteşem bi kalemi var halbuse daha çok genç falan desinler.. ne dicekler yaa demesinler.. bana ne ki..sıkıldım çok sıkıldım sadece saçmalamak hızlı hızlı yazmak takır takır klavye sesini dinlerken de asıl kafama takılan bokları düşünmek istemiyorum ..daha ne kadar daha uzatabilirim acaba aklıma bişi gelmiyo..benim sayfam burası istediğim gibi saçmalarım..bi tane kız var sevgilisi bloğuna tema falan yapmış böle okudum yazılarını.. içinde ölüm,tutunamamak,farkındalık kelimlerinin yaklaşık ellişer kere geçtiği yazıları var..ben de mi öle şeyler yassam acaba..aslında kassam cümlenin en alasını kurarım elli kere okusalar anlayamazlar..az biraz da karamsarlık katıp bi iki damla da gözyaşı damlattım mı tadına doyulmaz ama ne gerek var di mi..zaten ölümlü dünya..hey duygusal gibi bloğu olan kız zaten bi gün geberip gidiceksin ne sevgilin kalıcak ne de kumkumalı kelimelerini okuyanlar.. nedir yani olayın arkadaş..sinir oldum sana..yazmalıyım durmadan yazmalıyım..ne dinliyorum şimdi.. una notte a napoli..napoli de bi gece demekmiş..umarım ben de bigün napoli de bi gece geçiririm..dünyada ki en çok istediğim şey buymuş mesela..evt benim artık en büyük hayalimmiş..ohaa duygusal şarkı başladı şimdi.ne tutarsız play listler yapıyorum ben yaa..ohaa auuch dedi kadın şarkı da..çok içli söledi demek ki baya canı yanmış..benim de çok canım yanıyo auch desem geçer mi?? keşke geçse..yoruldum bi sigara yakiyim bari..