9 Şubat 2009 Pazartesi

yarın pazartesi!!

klasik yarın pazartesi hemen bikaç tane karar alayım da uygulayayım modundayım..ne de olsa pazartesi haftanın ilk günü hayata ve geleceğe yepisyeni bi başlangıç..ben sevmem pazartesileri ama bu pazartesi benim adeta bitanem..
silkelenmeliyim, kendime gelmeliyim, hayata geri dönmeliyim ordakilerin bana ihtiyacı var..ben olmasam kim dinlicek onları..kim güldürücek..kim beni göt edip zafer kahkaları atıcak ben de ona bakıp gülücem,gülücez..kim beraber dimdik yokuştan zıplaya zıplaya inicek onlarla..evt onları tek başlarına bırakamam,bunu onlara yapamam..geliyorum yanınıza nartanelerim..

adam beni neden üzersin
bi laf koysam hayata küsersin
bilmez misin duygusal insanım
yanına gelsem beni sever misin..

hep gülümser,burnu fındık gibi
rüyalarımın çakma eros'u oldu sanki..
seni severim genç adam ama,
sana bir sevgiline iki..

(ben de şiir yazabilirim belki ne belli:))

aylar sonra gelen edit: bu şiirin her bi dizesi ayrı ayrı götüne girsin yiğit..

sixteen horsepower, straw food
billy talent, burn the evidence