30 Temmuz 2010 Cuma

I'm young and free.. ha benim aslan gencime..



"i'm young and free".. genç ve özgür olmanın tüm gerekliliklerini büyük bir titizlikle yerine getiren eski bi arkadaşım üzerinde böyle yazan bi tişört giymiş.. o genç ve özgür..

doğayla içiçe, sahil kasabasına hatta köyüne tatile gidilir, kafaya yemeni bağlanır, yeni sağılmış süt hemencecik orada içilir eğer şans biraz yaver giderse yakınlardan geçen bir koyun keçi sürüsünün arasına karışılır ve yeni doğmuş kuzu kucağa alınır.. modern şehir insanı üzerindeki negatif enerjiden işte böyle küçük kaçamaklarla arınmaya çalışır.. ne şekerdir doğaya dönen şehirli insan.. kıpır kıpırdır..zaman zaman sinir bozucudur.. başparmağı ayfona uygun olarak evrimleşip, bi nebze uzayandır.. bozcaada'nın da şarapları ayrı bi güzeldir, bu apayrı bi konu..

geçen gece elimde kalan gençlik ve özgürlükten bi parça koparıp diğer genç ve özgürlerin arasına karışmayı denedim.. ait olamama hissiyatı yine yakamı bırakmadı.. ben gitmesi için yalvardıkça o daha da bi sıvandı yakama ordan boynuma, beynime.. insanlar güldü, ben az gülümsedim.. ara ara cozuttum gerçi.. kahkaha bile attım.. o kadar da trajik sayılmaz yani..
ayrıca yine geçen gece farkettim ki bilinçaltımı yeterince mıncıklarsam rüyalarıma yön verebiliyorum.. bence bu üstün bi yetenek.. hatta biraz daha kasarsam "önceki hayatımda sigmund freud benim kocammış meğersem" bile derim..

son olarak küçücük bi tavsiye.. eğer gecenin çok geç bi zamanı, çok uykun gelmişse kesinlikle evrenin sırrını fiziksel teorilerle çözmeye çalışan bişeyler izleme.. kuantum mekaniği, izafiyet teorisi, kara delik derken bi bakmışsın beynin pelte haline gelmiş.. televizyonu kapamadan önce son düşündüğüm şey hemen hemen şöyleydi.. " stephen hawking' e yazık yaa.. adam koskoca dahi fizikçi, bulduğu teorinin haddi hesabı yok.. ama konuşmalı bilgisayarı olmasa bi bardak su isteyemez.. herşeyin başı sağlık bi yerde.." evet, çok uyku varsa izlemeyin böyle şeyler..

ps: bundan iki üç hafta önce elime bi dvd tutuşturup "izle bunu bak çok güzel ben çok beğendim.." diyen, verdiği filmi izlediğimdeyse tekrar tekrar sorgulamama, dağılmama, ağlamama sonra yine sorgulamama sebep olan canım arkadaşım bibi'ye burdan selam olsun.. eğer bi daha böyle bişey yaparsa kendisini onlarca kazulet gibi iskandinavın bulunduğu bir odaya kapamayı planlıyorum.. bütçe sorun değil..

haydi bakalım heyırlı geceler olsun sana blogger seveni..