6 Mayıs 2010 Perşembe

aslında kötü bi insan sayılmam..

yaklaşık bir saattir kütüphanedeyim..bütün arkadaşlar derste..aslında benim de derste olmam gerekiyodu ama hoca dersi iptal ettiği için üç saatlik kabus dolu bi bekleyiş başladı..sigara içtim önce..sonra gazete okudum..baya okudum, ilanları falan..sonra sigara içtim..sonra bişiler yedim..sonra sigara içtim sonra da kütüphaneye geldim..kitap falan okuyim dedim toplayamadım kendimi..dedim ben de madem iki internete giriyim de az blog okuyim , haberleri okumiyim resimlerine falan bakıyim.

neyse efendim geldim bilgisayarlı kısmı okulumun canım öğrencileri parsellemişler adeta bütün bilgisayarları çata çuta adev yapıyolar..afra tafra da yapamıyorum tabi zira benimkisi öylesine bi heves ama onlar mezun olucaklar.iki tanesi boştu biri kapalı biri açık..ben de önce her çakal insan gibi açığa oturdum..kapalıysa diğeri kesin bozuktur ya da bi bokluk vardır çalışmıyodur diye..sonra açık olan çalışmadı hata verdi bişiler yaptı..ben çok anlamıyorum bu işlerden..sonra ben de kapalıya geçtim..açtım aslanlar gibi haldır haldır çalışıyo..bi de hızlı bi de hızlı..

sonra bi iki dakika sonra bi çocuk geldi..bi havalar bi bişiler üzerinde..geldi çat çat kitaplarını koydu..enter a son derece güvenli çatlarla bastı..ama açık bilgisayardan beklediğini alamayınca sinirlendi cık cık off gibi sesler çıkardı sonra bana baktı..hiç bişi yapmadan blog okuyan kızdan nefret etti çok ödevli çocuk..

sonra ben bi oyun buldum..bi sürü adam geldi vasat, havadar, ukala, inek, alternatif, acelesi olan ve daha bir sürü bir sürü sıfatı olan..ama açık bilgisayar hepsini tek tek harcadı..ben de hiçbirisine aa bozuk o oturma demedim..onları izlerken hem eğlendim hem de öğrendim..

küçük şeylerle mutlu olabildiğim gibi küçük heyecanlarla da eğlenebiliyorum..kütüphaneler enteresan yerler..

tam ben bu yazıyı bitirirken bi kurban daha oturdu açığın önüne..açık bilgisayar ve ben bu kütüphanenin kral ve kraliçesiyiz..