14 Mayıs 2010 Cuma

hiçbir şeyden nefret etmem 12 punto times new romandan ettiğim kadar..

on gün süresi olan ödevi son yirmi saate bırakan kendi öz benliğimi tebrik etmek istiyorum..hiç bitmiycek sandım bi ara..hatta yarısından sonra "yeea yemişim ödevi, finalde hallederim nasıl olsa.." şeklinde bas bas bağıran iç sesim yüzünden bırakmayı bile düşündüm..ama vicdanımın sesini dinleyip büyük bi dirayetle devam ettim..aslında vicdan falan palavra..yemedi..o organ böyle bişey yemeyince adamı kepaze edebiliyo..
her sigara kullanan insan gibi, darlandıkça yaktım bi sigara..ama çok sık darlandım öyle böyle değil..onbeş dakikada bir darlandım diyebilirim..beynim akademik makale, ciğerlerimse kaskara duman içinde şu an..bi de öksürttü ki adı batasıca..bu sefer fena..
can tanem hocam format vermiş.. 12 puntoyla yazılıcak times new romandan gayrısı olmıcak diye..yazıyorum yazıyorum "önizle" diyorum ( ki önizle bi bok yapmayan okullunun "du bakıyim ne yapmışım? bi moralim düzelsin.." şeklinde beş dakikada bir baktığı yerdir..ya da ben mi öyleyim aceba sadece?..) bi bakmışım bi arpa boyu yol gitmişim..

neyse işte sevgili okuyan böyle böyle beş sayfalık ödevi az önce bitirdim..ama bu arada ben de bittim bi nebze..nasıl bi beyin yumurcaklanması yaşadıysam artık, az önce annem aradı..sorduğu soruları algılayamadım..algıladım sanıp akım derken bokum dedim..bi de iki gündür dizlerim ağrıyo..yorgunluğun dize vurmasıdır belki de..

burda satırlarıma son verirken micheal porter a seslenmek istiyorum..evlen benimle gülcemaline kurban olduğum!!..bütün gün evde oturup five force model konuşalım..