11 Mayıs 2010 Salı

leningradskoye optiko mechanichesckoye obyedinenie

ben çok anlamam bu işlerden.. fotoğraf çekmek fotoğraf çekmekten ibaret benim için..mutlu ve anlamlı anlarımızı ölümsüzleştirelim ,baktıkça hatırlarız yeter..
ayrıca bütün makineler de aynı amaca hizmet ediyo bana göre..kimisi daha bi güzel çekiyo o ayrı..
ama bi makine var ki sevenlerinin gözünde bambaşka..adeta bi efsane, bi kült, bi prenses..hatta sevenleri yok fanatikleri var..
lomo..
eminim tek yeteneği diildir ama sanırım en gözde özelliği dört kareden oluşan fotoğraflar çekmesi..
lomoyla çekilmiş fotoğraflara bakıyorum bakıyorum ve birçoğunda tek görebildiğim birbirinin hemen hemen aynısı dört tane fotoğraf..arada santimetrik nüanslar var sadece..sonra biraz daha bakıyorum yine neredeyse aynı dört fotoğraf yanyana..
mutlaka bi olayı vardır bu makinenin ve mutlaka ben cahilimdir, anlamıyorumdur bu mevzudan ama ne biliyim çok da dalgalı dümenli bişey diil gibi..bi bilen varsa desin bana?
at gözlüklerimi çıkarmanın zamanı gelmiştir belki de..


ps: dost bir insan da edinmiş bu makineden..görünce aklıma geldi yazıyım dedim..ama o sever zaten fotoğraf çekmeyi, ucundan kıyısından anlar da..güle güle kullansın işallah..

sonradan gelen ps: az önce ilgili resim ararken baktım da, baya sağlam fotoğraflar da çekilmiş hani..yiğidi öldürsem de hakkını yemem :)