8 Mayıs 2010 Cumartesi

ego mu bu içine tükürdüğüm yoksa kader mi?

bi darlandım bi fenalandım..içim daraldı sanki..karabasanları mı geldim aceba yarebbim?? az önce bi yandan böğürtlen diskli (!) kornetto yerken bi yandan da skin dinledim..bi yandan endorfinim tavan yapmışken öte yandan böyle bi hüzünlendim bi mahsunlaştım..kahırlardan kahır beğendim..enteresan ve tanımlanamaz duygu şelalerinde yuvarlanmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim..
dilersen sana da ucundan kıyısından tattırabilirim bu duyguyu sevgili okuyan..ama asla gerçeği gibi olmaz ancak fikir edindirebilir.. ( resme bakarak şarkıyı dinleyiniz..)

sanırım böyle giderse yakında kadıköydeki pazar çantalı teyze gibi olucam.. o da çat diye gelmedi o hale..kimbilir nasıl yavaş yavaş delirttiler kadını..




ps: beşli halley satılıyo bazı marketlerde..gördüğün an koşarak uzaklaş..ya da hadi diyelim o muhteşem cazibeye yenik düştün aldın..asla bi taneden fazla yeme..bu önemli bi uyarı..

ikinci en önemli ps: bu fotoğrafı tolga isimli adamcazın friendfeed inden çaldım..helal etsin..