17 Mayıs 2010 Pazartesi

etietieti..
















"bir sormacam var balalar, gaydi gaptır gaptır
çaya gaamaltıya gatar, dimeli nedir nedir
miskimit denince ahla, tamam şindi gaptım
heman onun adı düşer, eti eti eti."

hastasıydım bu reklamın..sözlükte gezinirken azerice versiyonunu buldum..geçen gün de dove sabunun kutusunun arkadasında azerice yazan yeri " bakın bakın kızlar ne okucam size, ehe mehe!!" diye diye büyük bi şevkle, büyük bi mutlulukla otuz kere falan okudum..nefret ettiler büyük ihtimalle benden..

azerice bişi duydum mu bi gülesim geliyo benim..ama öyle dalga geçmek gibi değil..dalga geçicek olsam ingiliz aksanlı ingilizceyle dalga geçerim..seviyorum ben azericeyi :)

ps: ayrıca da brovniymiş, intensmiş yalan bana..beni en çok şaşırtan eti, içine karamel sıkılmış olan topkektir..ilk gördüğümde baya baya küçüktüm..çıldırıcak gibi olmuştum :)