28 Mayıs 2010 Cuma

yumoş bile dünyayı geziyo..

bu aralar tetrise sardım yine yeniden..ne zaman açsam facebook daki tetris kısmını, yan tarafta bu reklamımsı şeyi görüyorum.."yumoş dünyayı geziyo.."..tıkladım baktım, cezbetmedi doğrusu..ama mevzu bu değil..mevzu, melek yüzlü iblis yumoş'un her defasında o çakal gülümsemesiyle yarama tuz basması..

ben de gezmek istiyorum dünyayı..gerçi düşündüğün zaman koskoca dünya bu, nasıl gezilecek? dünyayı gezemesem bile azıcık avrupa, biraz uzakdoğu, araya mısır filan ve son olarak çok gerekli olmasa da minnacık bi amerika parçası görmek isterim bu ahir ömrümde..hadi şimdi kendime ait bi param yok gezemiyorum..para kazanmaya başlayınca da farklı olmaz sanırım..onbeş günlük senelik izinde nereyi geziyosun derler adama..


i found my love in portofino
cümlesini ömründe duymamış bi arkadaşım geçen yaz italya'ya gitmişti "yaz tatili" için, çok bozulmuştum..


ps: haftasonu karfurda karpuz 0.79, b.piliç 3.6, çipura adet 2.9, çotanak fındık yağı 13.9, prima jumbo 17.5 ve son olarak da spider bisiklet 99.9.. bu fırsatları kaçırmayın derim..mesela ben çotanak fındık yağı için deliriyodum, hemen koşucam karfura tükenmeden alıcam..heyecan içerisinde telefonun gözünün içine bakarken birden mesaj geliyo..ve sonuç çotanak fındık yağı..böyle mesajlar görünce sinir krizi geçiresim geliyo..eminim yalnız değilim bu konuda..eğer benim gibi hissedenler varsa toplanalım ağız göz dalalım bu adamlara..şiddet uygulamasak bile en azından üzelim, canlarını sıkalım..off..

*karşı apartmandaki ehlikeyf amca balkon sezonunu açtığına göre yaz geldi demektir :)