26 Şubat 2010 Cuma

AÇIK RADYO, 94.9

şu anda bu satırları yazmak yerine senem hoca'nın ödevini yapmam gerekiyo aslında (zira deadline çoktan geçti, yalvar yakar cuma akşamına kadar ek süre aldım, o akşam bu akşam..) ama ansızın bastıran şiddetli grip yüzünden "China and the Beijing Consensus: An Alternative Model for Development" başlıklı makaleye ne yazık ki tam anlamıyla adapte olamıyorum..Çin de bilhassa Pekin de yaşayan cefakar gönül dostlarına garezim olduğundan değil asla..burnum durmamacasına akıyo ve alnımın tam ortasındaki doku, kas neyse artık o bölge hunharca zonkluyo..hapşurmaktan gözümde yaş, öksürmekten boğazımda derman kalmadı..işte tam da bu sebeplerden dolayı ilk paragraftan sonra bağlantı kopuyo bende sonra hadi yine en baştan..ama kesin yarın yapıcam ödevi..artık kabul edilmezse de kısmet..


(aslında bu post daha ziyade müziksel olucaktı ama yukardaki küçük çaplı günah çıkartmaya vicdanımın ihtiyacı var ..)


gelelim asıl mevzuya..yeni bi radyo keşfettim..açık radyo..belki de bi sürü insan biliyodur da ben yeni farkına varmışımdır..eğer yok ben duymadım diyosanız, bi dinleyin bence..tam benlik, çok sevdim..aslında bi sürü şey söylemek istiyorum haklarında ama mecalim yok cümle kurmaya.. o yüzden kolay yolu seçiyorum ve bu postu okuyan nadide insanları siteye yönlendiriyorum..bol bol okuyun, dinleyin diye..haydi hayırlı geceler..bu arada allah kimseyi zonklamalı griple imtihan etmesin..amiin..