2 Şubat 2010 Salı

yedi ay..


insanoğlu ne kadar garip değil mi azizim..bi an hayal ettiğin iki an sonra bi bakmışsın koca bi bok gibi gözüküyo gözüne..bi gün sevdiğinden öteki gün ölesiye tiksiniyosun belki ama bünyeye ayıp olmasın diye seviyomuş gibisinden takılıyosun..gerçi öyle yapmak lazım ya nefret ederken birden aşık oluverirsen yine..ademoğlu dediğin çiğ süt emmiş sonuçta..ya ya evet öyle..ne bu şimdi ikiyüzlülük mü itlik mi köpeklik mi..aa yo hayır balım öyle deme olsa olsa bu elindekini kaybetmekten korkmaktır..amaan neyse belki de diildir..safi ibneliktir hiç bilemedim şimdi..düşünmek de istemiyorum..

ben şimdi bi adam var onu baya bi sevdim..aşık mı oldum dersem şöyle bi durur düşünürüm..sanırım evet dostum ben o adama aşık oldum..görmediğim de özledim aman dedim iyi olsun da ben g
örmiyim..burnunu yediğim pezevenkmiş meğersem..şimdi ondan çok nefret ediyorum..ölsün istiyorum kollarımda ama ben yapamam kıyamam çünkü..güzel de gülerdi kansız..

ölsün istiyorum hem de öyle bi nefeste diil..beynine sıkılan bi kurşun olmaz ya da baldıran..veba olsun mesela derisi çürüsün dökülsün..yalvarsın ölmek için..ya da aids olsun..o lanet olasıca bedeni yavaş yavaş erisin ve sonunda bok suyuna karışıp yok olsun hayattan..işte öyle ölsün istiyorum..ama sonra düşünüyorum acı çektiği için üzülmem de sanki gitti diye üzülürüm..hem o ölürse ben kimden nefret edicem, di mi ama?!

ruhumdaki delikler her rüzgarda biraz daha büyüyo ben ne kadar yamadım desem de..yarım yamalak oldum..ne tam akıllı ne tam deliyim bu aralar..