25 Mart 2009 Çarşamba

*ben kimim, mim, mim, mi, m..

yazmaya başladığımdan beri görüyorum bloglarda, insanlar mimleniyo, neşe içinde yazıyolar, mimleri paslıyolar..ve yaşasın ki ben de sonunda mimlendim kelebenk tarafından..bi saadet bi heyecan..hemen yazıyım bari, ben kimim :)

*çok da bi olayı olmayan eğlencelik, havadan sudan, her telden bi insanım..gün gelir mal gibi tüm gün kıçımı kaldırmazken gün gelir fotoğraftaki gibi bi enerji patlaması yaşar dağ tepe koşarım..

*kulağımın ayarı yoktur..portisheadle melankolinin dibine vurmuşken backstreet boysla coşarım..

* arada monopoly yle aldatsam da tam bi tabu severim..ortamdaki adam sayısı çiftse hemen tabu diyerekten mızırdamaya başlarım..

*sakin, uysal, kedi gibi biri olmama rağmen, lanet damarıma basıldığında pislik bi insana dönüşürüm..(ben de yakınlarda farkettim bunu..)

*tatlı krizim geldi mi gözüm kararır tehlikeli olurum..(geçen gece bulamadım bişi dolapta,yokluktan kuru incir yedim çılgınlar gibi, ki nefret ederim)

*hal böyleyken nutellaya aşkla bağlı olan kızlardan hazetmem..ananın karnında nutella mı yiyodun acaba çocuum..

*bazen lanet, kimi kimi eğlenceli ama herşeye rağmen can bi arkadaşımdır..hayır megoloman diilim:)

*gerçek bi üşengecim..işler yürür hayat felsefem..dakik, disiplinli ve kıpır kıpır insana özenmem onu sukunete davet ederim..

*ayaklarım 41 numara..boyum 1.75..topuklu ayakkabı benim için ütopya..(2 tane var gerçi ama nerde ne zaman giyicem tam bi muallak)

*dengesiz terazilerdenim..hiç bi ruhsal modum 15 dakkadan fazla sürmez..süremez..

*zaman zaman dünyanın en mal insanıyım..biri bişey söyler kitlenirim cevap veremem..ya da öle bişi patlatırım ki tam dumurluk..mallık ruhumda..

*bildiğim bişeyi unuttuysam (birinin adı,şarkı sözü,film adı....) ve dilimin ucudaysa zaman durur hayat kararır..hatırlayana kadar ben benden geçerim..

*gerçek bi platoniğim..seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli bebeğim..

*haliyle çıkma lafından tiksinirim..en az "aşkım" dan tiksindiğim kadar..çıkmak ne demek yaa..sevişiyoruz desene a benim gülüm..

*gökten düşen üç elmadan biriyim..hem akıllı hem deliyim..hem söyler hem gülerim..sevdim mi tam severim,sildim mi de bir kalem de:)

ben daha neler nelerim aslında ama sıkıldım..bu kadar benliğime dönüş yetti bana..

vee hep yapmak istediğim şeyi yapıyorum ve mimi paslıyorum..

nurdan , ayşegül , digital kelebek , çatlakkromozom , cesetizleri , nina


paşa gönlünüz isterse yazın bakalım:)