26 Mart 2009 Perşembe

sıkıntıdan kaset yapan çocuk..

küçücüktüm (12 yaş civarı sanırım) işi gücü bırakır radyodan kasete şarkı kaydederdim..(sting le aerosmith le ve daha birçoklarıyla ilk bu yolla tanıştım..) countdown ingilizce kitap setinin yanında verilen kasetler favorimdi..çünkü artık nası tabir edilir bilemem ama çok uzun kayıt yapabiliyodum..şerit uzundu dersem bi nebze anlatmış olurum heralde..hayır ne işime yarıcaksa..bi ton kasetim olmuştu bi de kapak falan yapıyodum onlara..A tarafındaki şarkıları B tarafındakileri falan yazıyodum..çocuktum ve günlerim sıkıcı geçiyodu heralde..

şimdi biri çıksa bana dese ki madam farilya öyle bi kaset doldur ki bi tarafı oynak bi tarafı ağlamalı gibi,hüzünlü gibi olsun..heralde içinde bunlar olurdu..

A (oynak)
1. shantel- disco boy
2. honeyhoney-little toy gun
3. gogol bordello- start wearing purple
4. vaya con dios- nah neh nah (böyle miydi ki adı..)
5. ray charles- hit the road jack
6. truth hurts- addictive
7. david guetta- love is gone

B (hüzünlü gibi)
1. Hypnogaja - Here Comes The Rain Again
2. portishead- roads
3. coldplay- the scientist
4. nina simone-ne me quitte pas
5. alanis morissette- utopia
6. blonde redhead- misery is a butterfly
7. the knife- marble house
8. nancy sinatra- bang bang