27 Mart 2009 Cuma

çaldırıp kapatsaydı ben arardım..

az önce evde öle dolanırken telefon çaldı..507 li bi numara baktım numarayı tanımıyorum..ne zaman tanımadığım bi numara arasa böyle bi gerilirim..çaldı baya sonra belki önemlidir diye açtım..tam alo dedim ki dumurlardan dumur beğendim..


"merhaba sevgili üsküdarlı, ben yılmaz bayat, saadet partisi üsküdar belediye başkan adayı, bilmem kaç yıl üsküdar belediye başkanlığı yaptıktan sonra ısrarlara dayanamadım ve yeniden aday oldum..daha güzel bi üsküdar adına desteklerinizi bekiliyorum saygı ve sevgilerimi sunuyorum.."

bu tarz bişeyler söyledi..bi de arada böyle tutuluyo falan..hayır ne kadar zor olabilir muhtemelen bi yerden okuyosun yılmazcım..

adam üşenmemiş sesini kaydetmiş ev ev dolaşıyo..yanlız yılmazı tebrik ediyorum çok başarılı bi seçim propagandası..bi telefon etti beni benden aldı..o hülyalı sesiyle yerle bir etti kafamdaki olumsuz imajını..sanırım oyumu ona vericem..hem ben kadıköy sınırına daha yakın oturuyorum heralde ondan büyük düşünemedim bu zamana kadar..vay bana vaylar bana..



ps:acaba o numarayı geri arasam bitanem yılmazımla 2 dakika da olsa hoşbeş edebilir miyim?!..