20 Mart 2009 Cuma

canım ülkemin bitanecik celebrity leri..

*Kenan Evren "Genç Bakış" programında 36 kişinin idan kararı için "o idam kararlarını imzalarken ellerim hiç titremedi.." diyerek tarihimize buz gibi bi cümle kazandırdı.(2 yıl)

*Dönemin adalet bakanı Şevket Kazan (yandaki bıyıklı amca) 12 kişinin öldüğü ölüm oruçları devam ederken "kantinden malları stoklamışlar, bişey olmaz" dedi (12 yıl önce)

*yine(!) dönemin adalet bakanı Şevket Kazan "Irak'ta Kuran'ın yarısını ezberleyen mahkumlar tahliye ediliyor.biz de bunu uygulayabiliriz." dedi (14 yıl)

*Gülben Ergen "boşvere boşvere" şarkısının klibinde oynayan çocuk için "aslında maymun oynatıcaktık ama bulamadık..biz de zenci çocuk oynattık açıklamasını yaptı ( 11 yıl )


*Doğuş "müzikteki tek eksiğim opera.." dedi ( 5 yıl)

*Tansu Çiller meclis grubunda yaptığı bi konuşmasında "...ancak türkiye gibi bi ülkeyi halusanattan...bir tür hayali girişimlerle...halusi...halus...halis..." diye uzayıp giden bir dil dolanmasıyla bir türlü halusinasyon diyemedi (7 yıl)

*fatih Ürek, ziyaretine gittiği Asena'ya moral vermek için "hala bronzsun" dedi !!?? (5 yıl )

*Ahu Tuğba "çok paralar kazandım..ayı aldım, deve aldım, aslan aldım, daire fiyatına kürkler aldım.." diyerek parasını nasıl harcadığını özetledi ( 3 yıl)


*çok sayın (!) tayyip erdoğan "yılbaşına karşıyım.." dedi( 14 yıl )

*kayıtlara "kumkapı cinayeti "olarak geçen olayda eşi öldürülen Gülten Kızılkaya, cinayet sonrası dergilere vamp pozlar vermeye ve gazinolarda şarkı söylemeye başladı (13 yıl)

bu insanlar benim ülkemde ünlü..televizyona çıkıyolar..tanıyoruz..ve ne yazık ki konuşabiliyolar..

*kullanılan menba ise yeni yine yeniden uykusuz..