9 Mart 2009 Pazartesi

size does matter!!..hem de nasıl!!..

dünyaya geldiğimde yaklaşık beş kiloydum..bebekliğim çocukluğum hep besili tosuncuk modunda geçti..ergenliğe girdiğimde yaşıtlarımdan gözle görülür biçimde uzundum..ilerleyen yıllarda öss stresinin ilacı çikolata ve bilumum unlu mamüldür stratejisiyle genç irisi rütbesine ulaştım..lise mezuniyetimde giydiğim topuklularla yaklaşık 1.85 tim..dansa kaldırılma olasılığımı kendi ellerimle paramparça ettiğimdense haberim bile yoktu..zira sınıfta benden uzun adam yoktu ve bi iki tanesindense arpa boyu farkla kısa kalmıştım..bugüne gelirsek halk arasında tabir edildiği üzere "kapı gibi" kızım..boydan yana derdim yok hatta türk kadını ortalamasını düşünürsek memnun bile sayılabilirim..ama verilmesi gereken bikaç(!) kilom olduğu konusunda yalan söyleyemem..amaç tabi ki görüntü diil tamamen sağlık adına!!?..

şimdi size seslenmek istiyorum sevgili er kişiler!! dünya üzerinde ki bütün dişiler çıtı pıtı olmak zorunda diil..90 60 90 kainatın tılsımlı sayıları sayılmaz..ya da ne biliyim bütün kadınların saçları rüzgarda ahenkle dans edicek diye bi kural yok..hayır arkadaşım ayrıca sen adonis misin ki yanına afrodit kusursuzluğunda bi hatun dileyebiliyosun..kelsin, göbeğin var ve yaşın başını alıp gittikçe daha da kel ve daha da göbekli olucaksın..(istisnai durumlar var tabi ama onlarda takılıyolar zaten kendi kusursuz(!) best modıl of dı wörld yarışması kıvamında dünyalarında..)

ve siz çok sevgili anoreksik sevgi pıtırcıkları..bu kadar afra tafraya gerek yok..gün geliiiir devran döner a benim güzel kızlarım..bi depresyona girersiniz feleğiniz şaşar..ayrıca bi gün bitanenizin çıtır bacaklarını ayırıvericem hepinizin gözü önünde ibreti alem olsun..umarım yediklerinizi kusarken boğulursunuz..

ps #1: bana bu her tarafından kompleks fışkıran yazıyı yazdıran hayatımdan geçmiş ve hali hazırda yanımda bulunan bütün erkeklere sonsuz minnetlerimi sunmayı bir borç bilirim..adriana lima'yı anca rüyanızda görürsünüz benim bitanelerim..

ps #2:yukardaki küçük reklamımsı şey konuyla alakadar gibi..hem ayrıca şişman kadınların da kıçının fotokopisini çekmeye hakkı vardır..koskoca şirket olmuşsun ona göre makine yapsana be adam..hatun oturduğunda çat diye çekebilsin..çirkin şeyler bunlar yok daha büyük kağıt zıkkımı diye uyarı falan..bilmiyorum yani ben savunuyorum bu düşünceyi..