24 Mart 2009 Salı

film hilesi onlar valla bak efekt !!

hani böyle filmlerde olur ya esas kız uyuyodur..eli umarsızca avuç yukarı bakıcak şekilde kafanın yanındadır..saçlar nasıl olduysa mükemmel bi şekilde yastığa serpiştirilmiştir..rüya da cennet bahçelerinin ballı ırmaklarını mı görüyo artık bilinmez, suratında bi tebessüm..sonra sabah bi uyanır, pürüsüz bi ten, yine aynı dehşetengiz tebessüm..böyle yeni güne merhaba dercesine gerinir falan..saçlar dağılmış gibi aslında ama on numara..esas oğlanla çılgın bi gece geçirilmiştir ama nasıl oluyosa halan daha nur akmaktadır kızımızın yüzünden..böyle şıkır şıkır parlamaktadır..

bu esas kız denen meret ağladığı zaman da hiçbi zaman salya sümük ağlamaz..devasa bi asalet içinde inci taneleri gibi akıtır gözyaşlarını..ulan terketti herif seni, ağzına geleni söyledi..hem de boynuzlandın..o kadar emek verdin ama çekti gitti bok gibi kaldın bi başına..nası bi direnç mekanizmasıdır..onlar nasıl yüz kaslarıdır da esas kız sıfır ifadeyle gözyaşı akıtır..zira buna ağlamak denemez..

valla ben sabahları uyandığımda yüzüme bakılıcak halim olmuyo..lanetliğin doruklarında bi surat..gözler bi süre tam kapasiteyle açılamıyo..bırak tebessümü hayati işlev sağlayan mekanizma bi kaç dakka sonra kendine geliyo..saçlardan hiç bahsetmiyorum bile..ağladığım zamanda höykürerek ağlıyorum..suratım kıpkırmızı oluyo sümüğüm falan akıyo..karşımdakinde şevkat duygusu yerine acıma duygusu uyandırıyorum gibi bişeyler..

biliyorum onlar film..aslında o kız hiç uyumadı..ya da hiçbi zaman gerçekten ağlamadı..spreyi falan vardır belki..ama insan özeniyo işte..amaan avare dünya..