10 Mart 2009 Salı

içimdeki obua aşkı bambaşka!!!

bomboş yaşayıp gidiyorum anasını satıyım..saatler günler geçigeçiveriyo ben hiç bişi yapmıyorum..hayatımın sayılı günleri birer birer tükenirken benim yaptığım en üretici yaratıcı oyalayıcı iş buraya yazmak..onun da ne bana ne de okuyana faydası var..kendimi bildim bileli üşengeçim..kıçımın altında klozetimsi bi delik olsa önümde bilgisayar bi küçük televizyon..yemeğimi suyumu verseler misler gibi kalkmadan günlerce belki haftalarca yaşarım o şekilde..ama yaşayamam duş almam lazım o zaman da küçük yaşam platformumdan kalkmam lazım..olmadı bak bu..bütün düzen yerlebir oldu..ütopyaymış meğersem..

bişiler yapmak istiyorum..hayır şöyle adam gibi bi yeteneğim de yok ki takılıyım kendi kendime..ne biliyim bişi çalamıyorum küçükken bi gitar denemem oldu ama kaldı öle diğer kurslar gibi..obua çalmayı mı denesem acaba..nası bişeye benzer ki obua denen alet edevat..ben nerden duydum acaba adını..hemen gugıllıyım da öğreneyim obua neymiş..kültür dağarcığım genişlesin..bi boka yaramayan kelimeler yığınından ibaret beynim..

bişiler çalmak ya da spesifik bi spora başlamak için geç kalınmış olabilir..bu saatten sonra 10 parmak piyano çalıcak ya da puant giyip kuğu gölünden bi sahne sergilicek halim yok..ama içimde de cayır cayır yanan bi yaratıcılık ateşi..ne yapsam acaba yaa ne yapsam..geçen nette gezinirken özlem akın diye bi kadının çeşitli malzemelerden yaptığı küçük kadın kuklacıklarını gördüm..o kadar güzeller ki.. yani böle bişey sanırım benim yapmak istediğim ama biliyorum başlar başlamaz sıkılıcam yine..bazanın altı 5 sene önce gidilen ahşap boyama kursundan kalan yarım yamalak boyanmış çeşitli objelerle dolu..ööff sıkıldıım..

kendi kendini kendi sıkıntısıyla hunharca öldüren ilk insan olabilir miyim acaba?! neyse gidiyim de kendime ankastre klozetli küçük bi yaşam platformu kuruyim bari..evet bunu yapıyım..belki patentini falan alır zengin olurum..








bunlar özlem akın'ın yaptığı kuklalardan sadece üç tanesi..(çingene kız kesinlikle favorim!!)ve blogda okuduğum kadarıyla bu küçücük şeylerde kocaman emek var..
küçük kadıncıklarla ilgili daha fazlası için;