17 Mart 2009 Salı

"yeni doğanlara isimler" de son nokta

okan bayülgen ve eşi şirin kızımız çocuk bekliyolar tüm kamuoyunun gözüne sokulduğu üzere..ne kadar da güzel.. allah analı babalı büyütsün işallah, amin..hatta kadına resmen saygı duydum o hovarda, nerde akşam orda sabah adamı evinin kocası çocuğunun babası yapabildiği için..buraya kadar herşey gayet güzel..ancak çiçeği burnunda çiftimiz (!) ucundan kıyısından marjinal olduklarından olsa gerek doğucak kızlarının adını "İstanbul" koymaya kadar vermişler..neticede son derece yuuğnik ve bi o kadar da anlam ihtiva eden bi isim ama ben yadırgadım nedense.. belki de benim vizyonum dardır, hayata karşı at gözlüklerim vardır ondan garipsemişimdir..henüz annesinin karnında ikamet eden "İstanbul Bayülgen" e şimdiden sağlıklı ve mutlu uzun ömürler diliyim bari bitirirken..


alakasız edit: adamı fitil eden şeylerden birini yaşadım az önce..şu büyük mavi su damacanalarının çevre kısmındaki mavi aparat kopunca tepede kalan mavi yuvarlağı çıkarmaya çalışmak tam bi sabır işiymiş bunu anladım..zor çok zor..