13 Mart 2009 Cuma

nerdesin gloria??

ben ne zaman akıllanıcam acaba? bu kaçıncı hayal kırıklığın minik neslihan söyle bakalım..bence ben bunu bilerek isteyerek mazoşistik bi şekilde yapıyorum..baktım ki boşlukta gibiyim oyalanıcak bişi yok hoop hemen sarıyorum bi er kişiye..yakışıklı, zeki ya da öyle ya da böyle olmasına gerek yok..sağımda solumda kim varsa ona sarıyorum..sonra gelsin hayaller gitsin evlilik planları..adamın ne düşündüğümden zerre haberi yok tabi bu arada, o derece de iyi oyuncuyum çünkü..kendi yarattığım tek kişilik oyunu oynamaya başlıyorum..yapılan en küçük bi hareket bi saniyelik bi bakış bile ilanı aşk benim için..aha dizi dizime değdi kesin o da bişiler hissediyo..neden bana böyle anlamlı gibi baktı sanırım o da boş diil..bakarken sanki cazibeli gibi de güldü (nası oluyosa o gülüş artık bilinmez?!)..bazen bozuk konuşuyo benimle günün geri kalanı cehennem..o kadar muhteşem ki ve o kadar benim ki(!) nası yapar bunu acaba ben mi bişi yaptım paranoyaları..sonra yarattığım yalana daha da çok inanıp cozutuyorum..dinletilen şarkılar (ki hepsi öylesine şarkılar aslında), söylenen ufacık bi cümle (ki hepsi öylesine söylenmiş benim yerimde başkası olsa sadece taşıdığı anlamı veren normal cümleler..) aramızda yaşanan ve sadece ikimizin bildiği muhteşem devasa aşkın kanıtı..

sonra bişi oluyo ve ben rüyadan uyanıyorum..kaçınılmaz bi farkındalık başlıyo..gerçekler suratıma çaat diye çarpıyo..kalbimde garip lanet pislik gibi bi ağrı..salak bi çöküntü..birleşik yaşam formu haline gelen yatak ve ben..

yine oldu aynısı..

ps: yazının bütünlüğü ve mantıklı bi son için alınan kararlardan bi daha asla böyle bi yalana kendimi kaptırmıycamdan bahsetmem gerekiyodu güçlü kadınlara özgü cümlelerle..ama yemişim yazının bütünlüğünü..yoruldum ve mutsuzluktan başım ağrıdı..ağlatmalı şarkı açıp sigara içicem sanırım..sonra da gloria gaynor dinlerim belki..ayrıca bana bi daha öyle gülerse ağzını gözünü patlatıcam o adamın haberi yok..salak..